Sprzedaż

Moduł Sprzedaż w systemie Lacan ERP daje duże pole manewru działowi handlowemu w przedsiębiorstwie w kontekście szybkiej weryfikacji stan realizacji zamówień i jednocześnie rejestracji i raportowaniu braków w stanach magazynowych poprzez integrację tego modułu z modułem magazynu i modułem zakupów. Braki te mogą być od razu uzupełniane w dziale sprzedaży poprzez składanie zapotrzebowań i/lub zamówień zakupu.

Proces sprzedaży opiera się na stworzeniu oferty, jej akceptacji, ewentualnym utworzeniu zapotrzebowań, wydaniu towarów oraz ich zafakturowaniu. System Lacan ERP w pełni obsługuje częściową realizację zamówień klientów oraz ich zbiorcze fakturowanie.

Problemy z hierarchią ważności zamówień? – System posiada funkcjonalność kolejki rezerwacji, którą użytkownik z odpowiednimi uprawnieniami może zarządzać.

Funkcjonalność sprzedaży pozwala na uporządkowanie dokumentów w odpowiednich dziennikach z dowolnie wybraną numeracją.

Moduł sprzedaży zintegrowany jest z innymi modułami:

  •  zakupy – moduł zakupowy może być wykorzystany już w dziale sprzedaży przy składaniu zamówień do klientów
  •  księgowość – analityka jako funkcjonalność księgowości pozwala na śledzenie sprzedaży pod kątem kategorii produktów, handlowców oraz oddziałów
  •  CRM – na podstawie zasygnalizowanych wcześniej sygnałów i szans, użytkownik jest w stanie wygenerować ofertę sprzedaży

 

Wdrożone funkcjonalności:

  • System Lacan ERP posiada obsługę drukarek fiskalnych włącznie ze sprzedażą fiskalną i jej integracją z modułem księgowymdrukarka_fiskalna

 

  • Nasz system współpracuje również z czytnikami kodów kreskowych, co efektywnie usprawnia sprzedaż detaliczną, a co za tym idzie zadowolenie klientów z szybszej obsługiHeron_img_gal_1282_600

 

  • System także wspiera sprawdzarki cen (często spotykane w supermarketach), co również zwiększa zadowolenie klientów, którzy nie muszą już czekać w kolejce z pytaniem „ile to kosztuje?”, zwiększa to efektywność obsługi klienta550x335_elzab_sprawdzarka_1
  • zaawansowane zarządzanie cennikami – system Lacan ERP posiada rozbudowane cenniki sprzedaży, które mają wiele atrybutów:
    • periodyczność (okresowość – tzw. happy hours w zależności od dni tygodnia lub dni miesiąca z dokładnością do sekund)okresowosc_cennikow
    • rodzaje (system obsługuje cenniki rabatowe i cenowe)
    • grupowanie (cenniki mogą dotyczyć konkretnych kategorii towarów i konkretnych grup kontrahentów, a także poszczególnych jednostek)cenniki

 

  • wsparcie przedsprzedażowe – funkcjonalność opiera się na integracji modułu projektowego i CRM, gdzie wsparciem jest rejestracja zdarzeń dla danej szansy

wsparcie_przedsprzedazowe